Astra Shop

Astra Shop je programsko rješenje za blagajničko poslovanje na prodajnom mjestu koje je ujedno prilagođeno i zahtjevima fiskalizacije. Osnovna funkcionalnost aplikacije je izdavanje maloprodajnih računa za isporučene artikle ili usluge. 

MOGUĆNOSTI APLIKACIJE:

  1. Kreiranje artikala – usluga
  2. Definiranje cijena za pojedini arikl ili uslugu
  3. Grupiranje artikala
  4. Definiranje vrste artikla: trgovačka roba, usluga, vlastit proizvod
  5. Izdavanje POS računa na POS printeru
  6. Tisak računa na A4 printeru ( R1/R2)
  7. Šifarnik partnera – mogućnost spremanja podataka o kupcima
  8. Tisak izvještaja o ostvarenom prometu po vrstama artikala, poreznim tarifama, operaterima, zadanom periodu ili na dan, tisak privremenih i konačnih zaključaka blagajne i dr.
  9. Tisak izvještaja prilagođen djelatnosti (priprema izvještaja za knjigovodstvo, ovisno o tome da li se naplaćuje usluga, trgovačka roba ili vlastiti proizvodi)
  10. Fiskaliziranje izdanih računa
  11. Samostalno definiranje postavki poreznih tarifa
  12. Samostalno definiranje šifri artikala/usluga (šifra može biti unesena brojčano ili slovima)
Astra-Shop-varijante

Ovisno o potrebama, možete odabrati prikaz za rad s BarCode čitačem ili TouchScreen sustavom.

Prilikom instalacije moguće je ovisno o potrebama odabrati različite prikaze izgleda same kase:

  1. Pregled artikala po nazivima, šiframa i barcodu
  2. Pregled računa izgledom prilagođen za Touch screen, ili za korisnike koji imaju manji broj artikala, pri čemu je svaki artikl/usluga jedna tipka, pa nema potrebe za pretraživanjem pomoću naziva, šifre ili barcoda.

Astra Shop namijenena je trgovcima, uslužnim djelatnostima (pečenjarnice, pekare, frizerski saloni, kozmetički saloni, kopirnice, odvjetnički uredi, javni bilježnici i druge uslužne djelatnosti) i ostalim prodajnim mjestima.

CJENIK KUPNJE ILI NAJMA:

Podsustav POS maloprodaja

  • Prodaja: 2.500,00 kn
  • Najam (mjesečno): 100,00 kn
  • Najam s pravom otkupa: 150,00 kn
*izražene cijene su bez uključenog PDV-a
Cijenom koja je naznačena za kupovinu pojedinog sustava, korisniku je osigurana i korisnička podrška za prvih godinu dana korištenja.
Nakon isteka od godine dana od kupovine sustava, moguće je sklopiti ugovor o održavanju čija je cijena 20% od vrijednosti kupljenog programa godišnje, a koja se može plaćati mjesečno ili u dogovoru s korisnikom.
Ukoliko je sklopljen ugovor o najmu, korisnička podrška i održavanje sustava su uključeni u cijenu za vrijeme trajanja ugovora i nije ih potrebno dodatno plaćati.