Bazaar

Aplikacija za praćenje i naplatu zakupa prodajnih mjesta na tržnicama. Web orjentiran back office, bežična naplata zakupa preko tablet uređaja, real-time praćenje naplate u back office dijelu. 

Aplikacija je namijenjena korisnicima koji žele ili moraju osigurati praćenje naplate zakupa na otvorenim prostorima, poput naplate najma štandova na tržnicama, iznajmljivanja ležaljki ili suncobrana na plažama i slično. Prije svega primjenu ima kod komunalnih društava koja upravljaju tržnicama i drugim javnim/privatnim otvorenim namjenskim prostorima, a imaju potrebu naplate usluge na otvorenom, te istovremeno zahtjevaju praćenje prometa u uredu, odnosno pomoću centraliziranog sustava.

Naplata se vrši uz pomoć prijenosnih uređaja (komplet opreme sadrži tablet i prijenosni termalni pisač), a podatci se prikupljaju i obrađuju centralizirano u uredu (backoffice). Backoffice aplikacija ima posebno korisničko sučelje, a omogućava praćenje rezervacija i naplate te obradu prikupljanih podataka.

Izdavanje računa putem naplatnih uređaja u potpunosti je usklađeno sa Zakonom o fiskalizaciji.

Ciljevi aplikacije:

  • Omogućiti fiskaliziranje računa za zakup
  • Osigurati sustavan način praćenja naplate zakupa
  • Izbaciti dosadašnju praksu korištenja papirnatih „bonova“ i uvesti naplatu putem tablet uređaja
  • Osigurati praćenje naplate u backofficeu u stvarnom vremenu
  • Omogućiti podjelu otvorenog prostora na sektore i osigurati praćenje po sektorima

Cijena aplikacije – na upit.

SHEMA FUNKCIONALNOSTI aplikacije BAZAAR

shema-bazaar

A – Web server. Centralno mjesto na kojem se prikupljaju podaci s klijentskih uređaja, prosljeđuju se prema serveru porezne uprave (fiskalizacija) i vrši administracija pomoću backoffice web aplikacije. Serveru se pristupa internetskom vezom s administracijskim ovlastima s bilo kojeg računala ili uređaja.

B – Klijentski uređaji (obično tablet ili smartphone uređaj). Unos podataka, izdavanje računa. Komunikacija sa serverom preko bežične internetske veze, ispis računa pomoću BlueTooth printera.

C – Administracijsko računalo (backoffice) s kojega se pristupa web aplikaciji i upravlja svim podacima.

D – Server prema kojem se prosljeđuju svi podaci o izdanim računima i s kojeg se preuzimaju certifikati da bi računi bili fiskalizirani (porezna uprava).