Većina izmjena na PIS Astra Quasar vezanih za PDV je napravljeno, pa kada završi proces testiranja, biti će u produkciji do kraja idućega tjedna. Međutim, zbog opsega izmjena, a koje se ponajviše odnose na poslovanje sa EU i inozemstvom, biti će potrebno raditi i neke dodatne izmjene, evidenicije i izvještaje.
Iz tog razloga molimo Vas da nam dostavite informaciju o tome koje eventualno vrste poslovanja i potreba imate, a koji od vas zahtjevaju promjenu u dosadašnjem načinu praćenja poslovanja , odnosno cilj nam je saznati koliko imamo korisnika kojima je potreban izvoz, uvoz, poslovanje s eu, imate li potrebu za praćenjem PDV-a na maržu, isporučujete li građevinske usluge, koliko je obrtnika koji imaju uvoz i sl. Na taj način lakše ćemo odrediti prioritete izmjena, kako bi svi dobili sve izmjene i upute na vrijeme.
Trenutno se radi na izmjenama knjiga IF-a i UF-a koje će se razdvajati po vrstama (ovisno o PDV statusu) kako bi lakše pratili i kontrolirali njihov sadržaj. Naravno, napravljen je i novi PDV obrazac, kao i mogućnost unosa ulaznih računa koji omogućavaju “samo-izračun” porezne obveze i istovremeno pretporeza. Pripremljene su Zbirna prijava isporuka i Prijava za stjecanje dobara. Omogućen je unos PDV-ID broja (vlastitog i od partnera). Dakle, većina izmjena je napravaljena, ali moguće je da smo previdjeli neku specifičnost koju pojedini korisnici imaju u poslovanju.
Slobodno pišite prijedloge i postavljajte pitanja.